Γνωμικό

" Η ουσία της ζωής είναι η εξέλιξη μέσα απο την διερεύνηση με ελεύθερο μυαλό και αυτό το διασφαλίζει η παρουσία του απείρου." Ανώνυμος.

Πέμπτη 7 Ιανουαρίου 2010

pim.vol..καταστροφή και σωτηρία μαζί σε ένα αρχείο.



Έχω το Htc3G κινητό που μου προσφέρει την δυνατότητα τηλεφώνου αλλά και win applications μαζί. Όταν το αγόρασα πίστευα ότι έκανα την καλύτερη αγορά.Μετά από 9 μήνες και ενώ είχα παρατηρήσει κάποιες καθυστερήσεις στο κλείσιμο των παραθύρων σταμάτησε να λαμβάνει σήμα ή να έχει την δυνατότητα να καλεί.Όλες οι υπόλοιπες λειτουργίες δούλευαν κανονικά. Σιγά σιγά και αναζητώντας λύσεις στο Internet διαπίστωσα για ένα μαγικό αρχείο το Pim.vol file που βρίσκεται στο root Directory του κινητού. Όμως αυτό το αρχείο δέν είναι ένα οποιοδήποτε αρχείο, είναι ο χώρος που καταγράφονται τα τηλέφωνα και τα ραντεβού μας.Οπότε για να λειτουργήσει το κινητό έπρεπε να σβήσω το αρχείο και να κάνω επανεκκίνηση,όπως και έκανα. Όμως πρώτα το αποθήκευσα με άλλο όνομα (pim2.vol) και με το που έκανα επανεκκίνηση το τηλέφωνο, δημιουργήθηκε νέο αρχείο με το ίδιο όνομα αλλά μηδενικό όγκο πληροφοριών αφού δεν υπήρχαν πλέον καταχωρήσεις. Το κινητό δούλευε πάλι χωρίς προβλήματα όμως τα αρχεία μου, τηλέφωνα και ραντεβού, είχαν χαθεί. Μετά από μια εξαντλητική για τα δεδομένα μου αναζήτηση στο ίντερνετ, διαπίστωσα ότι δεν γίνεται ΤΙΠΟΤΑ. Με κανέναν τρόπο δεν άνοιγε ούτε μπορούσα να ανακαλέσω τα δεδομένα με κάποιο πρόγραμμα. Το μόνο που βρήκα είναι ένα αρχείο που δημιούργησε κάποιος προγραμματιστής ,ομοιοπαθής, στην γλώσσα perl ,που ανακαλούσε όπως έλεγε τα ονόματα και τα τηλέφωνα, όχι τα ραντεβού. Εγκατέστησα την perl έμαθα πως να εκτελέσω ένα αρχείο και τσουπ τα τηλέφωνα βγήκαν αλλά χωρίς τα ονόματα αφού ήταν στα ελληνικά όποτε ξετσούπ!!Τελος μίλησα και με την Htc όπου πολύ σύντομα ο υπάλληλος με διαβεβαίωσε ότι αυτό που μου συνέβη είναι κάτι σπάνιο αλλά δέν γίνεται τίποτα άλλο.Όλα αυτά γιατί δεν κρατούσα backup. Τώρα έχω δώσει το αρχείο σε ένα φίλο προγραμματιστή που θα το κάνει με visual basic αλλά δέν έχω πάρει ακόμα απάντηση.Θα σας ενημερώσω.
Σας αναφέρω την εμπειρία μου γιατί τώρα μπορώ σε τακτά χρονικά διαστήματα να κάνω copy το αρχείο pim.vol file σε άλλο directory όπου και να βρίσκομαι και να το ανακαλώ σε οποιαδήποτε βλάβη, εκτός βέβαια από την περίπτωση της πλήρης καταστροφής του κινητού όπου σε αυτήν την περίπτωση το σωστό είναι να έχεις κάνει το ανάλογο backup στο pc.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου