Συμπεράσματα Συζήτησης
* Είναι κρίσιμο να κατανοήσουμε ότι οι Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες δεν στηρίζονται σε αισθητηριακές διαταραχές (π.χ. προβλήματα όρασης ή ακοής) και δεν σημαίνουν νοητικές διαταραχές (χαμηλή νοημοσύνη).
* Το ποσοστό στον πληθυσμό είναι σημαντικό, καθώς σήμερα υπολογίζεται ότι κυμαίνεται στο 7%.
* Η Κεντρική Πρόκληση: Εντοπίστηκε ένα πολύ μεγάλο πρόβλημα στην αναντιστοιχία μεταξύ του σχολικού περιβάλλοντος και της πραγματικότητας των νέων. Το σχολείο συχνά παραμένει στάσιμο, "με το βλέμμα προς τα πίσω", ενώ η εξέλιξη των νέων κινείται με σταθερή ταχύτητα προς τα εμπρός.
* Η Λύση του Λογισμικού: Συζητήθηκαν διάφορα εκπαιδευτικά λογισμικά που μπορούν να συμβάλουν θετικά, βοηθώντας τόσο στην εκπαίδευση των γονέων όσο και στη βελτίωση των δεξιοτήτων των παιδιών. Ως παραδείγματα αναφέρθηκαν οι εξής πόροι:
* http://photodentro.edu.gr/aggregator/
* http://www.dyskolies.gr/index.php/software
* https://www.d-all.gr/
* https://my-book.gr/my-book-free/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου